poniedziałek, 30 lipca 2012

Bohemian Rhapsody ^^

Cześć . Długo mnie tu nie było , ale nie miałam zbytnio czasu ; > . Postaram się nadrobić . Jakoś od paru dni jeszcze bardziej niż dotąd polubiłam zespół Queen . Nie wiem , ale wolę ich od The Beatles , chociaż to oni zrewolucjonizowali muzykę to jakoś nie odnajduję sie w ich piosenkach .Może jeszcze do nich nie dorosłam ? W każdym razie uwielbiam Queen i mam bzika na ich punkcie . Odnośnie do tytułu - Bohemian Rhapsody . Najlepsza piosenka jaką kiedykolwiek słuchałam . Kocham ją , chcociaż ma ... 37 lat !!! To nie jest ta 'teraźniejsza' muzyka typu  Nicki Minaj czy One Direction . Ahhh ^^ . Daje linka , może znacie ? A jak nie WARTO posłuchać , bo jest to piosenka pop uważana za najlepszą na świecie :D . No i Freddie :3 .Wgl. uwielbiam stare piosenki :P .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz